marți, 28 august 2012

Alex Pattie - Alexandra Elena Cuza

De pe blogul prietenului meu Vlad Parvu, cu observatia ca am avut placerea sa cunosc si eu aceasta minunata domnisoara, cu ocazia concertului Speak Floyd din Cetatea Sucevei:

Toţi am avut eroi preferaţi şi/sau idoli când eram mici. Mulţi dintre noi încă avem. Unii l-au adoptat pe Superman, alţii pe Al Pacino, eu personaje gen Freddie Mercury, Chris Rea sau Florian Pittiş.


Fata ce urmează a fi prezentată aici şi-a ales drept "naşă" pe Pattie Boyd, fostă soţie şi mentor a doi coloşi ai muzicii: George Harrison şi Eric Clapton, aceasta fiind totodată şi "inspiraţia" celor doi pentru cântece precum "I Need You", "Something", "For You Blue" ce aparţin primului, sau "Layla", "Wonderful Tonight" şi "Bell Bottom Blues" scrise de Slowhand.

Alex Pattie, sau Alexandra Elena Cuza pe numele ei adevărat, este o suceveancă extrem de talentată şi de inteligentă, pe care am întâlnit-o pe Facebook (cum altfel?) şi care are o mare pasiune: muzica. Născută undeva la începutul lui mai '94, Alexandra respiră şi mănâncă tot ce ţine de Pink Floyd, Clapton şi muzica bună în general. Spune că la 14 ani visa să cânte "The Great Gig In The Sky", lucru ameţitor pentru unul ca mine, care a înţeles Floyd-ul undeva târziu, spre 20 de ani...

Să ne-ndreptăm spre concret, zic: Alexandra a început să cânte de aproximativ doi ani, împinsă de la spate şi încurajată de tatăl său (care este basist, apropos) şi de alţi oameni "cu ureche", precum Sandy Deac, binecunoscut compozitor şi lider al formaţiilor Desperado şi Speak Floyd. Actualmente este vocalista trupei 99 Degrees Blues Band, din care face parte alături de tatăl ei (chitară armonie). (Sursa)