marți, 27 martie 2012

Concurs - Pink Floyd



A venit vremea să vă fac cunoscută şi rubrica de concursuri. Cum orice inaugurare este unică şi deosebită în felul ei, nu puteam face excepţie nici eu cu aceasta.

Pink Floyd este trupa/muzica/religia/perspectiva/lumea/judecata/spiritul/ştiinţa care m-a învăţat mai multe lucruri frumoase decât orice şcoală din lume. Mă consider un om norocos că am reuşit să pătrund şi să trăiesc în lumea lor. Şi ştiu că nu sunt singurul.

Nu cu mult timp în urmă, într-una dintre vizitele de la Cărtureşti, am dat peste o carte despre care ştiam că a apărut, dar despre care uitasem că există (motivele îmi scapă): "Pink Floyd în roşu" de Michele Mari. Roman experimental unde realul se îmbină perfect cu ficţiunea, "Pink Floyd în roşu" este o carte excelent construită, care se adresează tuturor, fie că sunt fani ai trupei sau nu. Bineînţeles, pentru cei ce ştiu ce înseamnă Pink Floyd-ul de fapt, ideea de simplu roman nu mai poate sta în picioare. Este o carte plină de viaţă, simboluri şi lucruri captivante despre istoria trupei şi a rock-ului în general. Eu mi-am cumpărat-o, am citit-o şi mi-a plăcut atât de mult încât acum am două exemplare. :-) Unul vi-l dau vouă.

Nu aveţi de muncă prea mult. Tot ce trebuie să faceţi este să-mi trimiteţi un mail cu subiectul "Concurs psihedelic" la adresa aiciprv@yahoo.ro (luaţi de seamă că e .ro) unde ori veţi spune care este cântecul/albumul celor de la Pink Floyd care v-a plăcut/marcat cel mai mult şi de ce, ori scrieţi pur şi simplu de ce vă place Pink Floyd. Aşadar, aveţi două posibităţi. Scrieţi ce simţiţi şi cât doriţi. Cel mai interesant şi original răspuns va fi desemnat câştigător.

Atenţie! Condiţie obligatorie şi de bun-simţ pentru a intra în concurs: mesajul trebuie să conţină numele vostru real şi să fie corect din punct de vedere gramatical. :-)

Data limită până când puteţi trimite răspunsurile voastre este 24 martie, ora 12:00. Pe 25 voi publica aici toate mesajele primite, iar marţi, chiar pe 27 martie, voi anunţa câştigătorul. Mult succes!

UPDATE: În momentul când am făcut acest concurs, nu am luat în calcul un lucru esenţial, peste care nu se prea poate trece: lenea. Acest post a avut parte de cele mai multe vizualizări din tot blogul, ajungând într-o săptămână la 335 unice. Cu toate astea şi cu toate discuţiile avute, nimeni nu a trimis mail. De ce? Acelaşi răspuns peste tot: lenea, comoditatea. Ok atunci. Ne adaptăm condiţiilor şi facem ceva lejer cu "laicuri" pe feisbuc. Nu trebuie decât să scrieţi un comentariu la postul de pe feisbuc şi să daţi laic. Câştigătorul va fi ales întâmplător, prin random.org. Noul termen e 1 aprilie la 00:00. Şi nu e glumă. Succes! :) (Sursa)