sâmbătă, 8 octombrie 2011

Carti de Banu Radulescu


"In iarba cu fata la soare", de Banu Radulescu

"

Cu ce-am început ? cu ce-am continuat ? Dumnezeu mai ştie ! De ieri după-amiază şi pînă acum nu sînt nici douăzeci şi patru de ore ; şi nu-mi amintesc ; probabil că am amestecat cursul evenimentelor ; interesat mai puţin de cronologia lor, cît de semnificaţie ; nu mai ştiu ; bâtrîneţea e de vină ; la vîrsta mea uiţi de la mînă pînă la gură ; uiţi, dar şi ţii minte ; uiţi ce-ai ..."
Continuare in pagina cartii: "In iarba cu fata la soare", de Banu Radulescu disponibila laColtulColectionarului.ro


...
(Click pe "In iarba cu fata la soare", de Banu Radulescu pentru articolul complet)



"Pasarile mari nu canta", de Banu Radulescu

"

„TE RĂZBUNI ?' întreabă vecinul meu.

Un rîs aspru, gîjîit, de vechi fumător ; îmi răsună în adîncul creierului mult timp după ce a încetat.

„N-ai decît, zice vecinul meu. De atîtea zile şi nopţi eu, unul, m-am obişnuit. Poţi să continui. Nu-ţi ma..."
Continuare in pagina cartii: "Pasarile mari nu canta", de Banu Radulescu disponibila laColtulColectionarului.ro


...
(Click pe "Pasarile mari nu canta", de Banu Radulescu pentru articolul complet)



"Nimic despre fericire", de Banu Radulescu

"

Va veni o zi în care va trebui sa-i spun totul ; asta-i absolut sigur ; ziua aceea nu poate fi evitata si nici nu s-ar cuveni sa fie ; în fond, e dreptul lui sa afle si eu nu-l pot priva de acest elementar drept ; doar atît, sa fiu atenta daca atunci a sosit momentul sa-i spun, sau ar fi cazul sa mai amîn putin ; temîndu-ma nu numai de l..."
Continuare in pagina cartii: "Nimic despre fericire", de Banu Radulescu disponibila laColtulColectionarului.ro


...
(Click pe "Nimic despre fericire", de Banu Radulescu pentru articolul complet)



"Dincolo de asteptare", de Banu Radulescu

"

Dincolo de aşteptare

Se sfîrşise. Cu unghia pe zid, scrijelindu-1 meticulos, ca şi cum ar fi fost interesat în orice detaliu al desenului, Frateş nu izbutise încă să se sustragă recapitulării. Desenul de pe zid nu spunea, totuşi, nimic. Cîteva linii abia, în mucegaiul pietrei. Trase încă o linie, orizontală de data asta. B..."
Continuare in pagina cartii: "Dincolo de asteptare", de Banu Radulescu disponibila laColtulColectionarului.ro


...