joi, 31 mai 2012

Bogdan Ota - Un pianist din Botosani

Bogdan Ota este un pianist roman care a incercat mai intii sa se remarce in propria lui tara, iar dupa ce a vazut ca in Romania nu are nicio sansa sa se faca observat si apreciat, a plecat spre alte zari sa-si incerce norocul. A participat fara voia sa la concursul „Norvegienii au talent” unde a castigat locul al doilea. Iata cateva reactii ale membrilor juriulului din Norvegia:

"
Iubesc muzica ta, esti atat de talentat, cu adevarat talentat si Romania ar trebui sa fie atat de mandra de tine", a spus emotionata o membra a juriului.

Cei trei membri ai juriului l-au numit pe Bogdan Ota "un geniu al muzicii" si au declarat in fata a milioane de telespectatori ca sunt onorati ca Bogdan se afla pe scena: "Norvegia este binecuvantata pentru ca te afli aici".

"Sunt coplesit. Multumesc Norvegiei. Multumesc Norvegiei pentru ca m-a adoptat cu adevarat si m-a tratat asa, ca pe unul de al vostru... Cred ca Norvegia ma iubeste mai mult decat Romania", a declarat Bogdan.

"Este genial. Cum de Romania nu te-a vazut?", l-a intrebat pe Bogdan la o editie precedenta un membru al juriului, iar el a raspuns:"M-a vazut, dar nu a fost interesata de muzica mea". "Sper ca romanii sa te vada, sa vada cat esti de talentat", a mai spus un alt membru al juriului.

Bogdan Ota a plecat din Botosani, iar de noua luni locuieste in Norvegia si lucreaza la o firma de copiatoare. In prima etapa a concursului absolventul Conservatorului din Iasi care a reusit sa uimeasca Norvegia a ales sa interpreteze o compozitie proprie.

Bogdan recunoaşte că înscrierea sa la acest concurs a fost o întâmplare fericită. „ Căram o imprimantă la TV2 iar şeful meu a zis „ You must be there", arătându-mi cu degetul către un afiş cu „Norske Talenter". Vă daţi seama că nu am vrut sub nicio formă. Eram mai mult decât sătul să prind aripi din nou şi cineva să mi le taie. Şi evitând să mă hrănesc cu vise nepermise, am refuzat. Tor Arne, şeful meu, m-a înscris online şi, într-o vineri, m-am trezit pe scena aia. Restul îl ştiţi", a spus artistul care vrea să îi răsplătească pe norvegieni pentru încrederea acordată.

"Cu muzica am cochetat de cand am invatat sa merg si am gasit chitara din studentie a tatalui meu prin casa. M-am indragostit de pian la varsta de 7 ani, cand am auzit o studenta la conservator cantand celebrul generic de la Teleenciclopedia, compus de Kirculescu. Atunci am stiu ca asta vreau sa fac. La o cariera muzicala visez tot de mic, am incercat de nenumarate ori si in nenumarate feluri sa reusesc sa intru in lumea asta. Probabil ca nu eram suficient de bine pregatit pana acum". Bravo Bogdan, toata stima, respectul si simpatia mea!