joi, 8 martie 2012

Pret mic


Am gasit pe net povestea unui om care desi a fost lovit crunt de soarta, nu s-a descurajat si incearca din rasputeri sa spere, sa munceasca si la urma urmei, sa traiasca. Iata-l aici




Cine sunt?

Poveste lunga spusa pe scurt…si voi incepe cu…inceputul. Numele meu este Claudiu Bita si am 28 29 de ani. Sunt din Zimnicea, Teleorman (cel mai sudic punct al tarii) si sunt paralizat de la piept in jos. Cum si cand s-a intamplat asta? Acum 14 ani am sarit in Dunare…apa era prea mica…si…cam atat. Nu sunt foarte multe de spus, doar ca neatentia costa…scump. In anul 2007 am fost in China pentru un implant cu celule stem. Din pacate…nimic bun. Puteti gasi poze si informatii de dinainte de China aici, iar daca vreti sa aflati mai multe despre perioada 2007-2009, accesati acest link.

Ce fac eu acum?

Scriu textul pentru sectiunea “Despre mine” a acestui site 1x1.trans Despre Mine . Pe langa asta, ma ocup, aproape integral, de site…in sensul ca 3 prieteni au pus si vor pune umarul (impreuna cu mine) la bunul mers al acestui site. Munca grea…eu o fac. Ma refer la articole. Eu le scriu. Mai sunt si exceptii…atunci cand unul dintre prieteni mai ia cate un produs, il testeaza, imi trimite review-ul, iar eu il “finisez”. Intrebare logica: “Cum poate sa scrie o persoana cu un handicap atat de sever (mai nou, se spune -persoana cu dizabilitati-), care are mainele functionale in proportie de 10-15%, care nu poate sa manance sau sa bea apa singur, care nu poate nici macar sa se scarpine singur…CUM SCRIE ???” Va spun numaidecat.

Cum scriu?

Prin aprilie, 2010, un prieten barcaia pe net, cautand ochelari 3D. Din intamplare, a dat de un site. Ei bine, software-ul existent pe acel site avea sa aduca putina independenta in viata mea. Cum functionaza acest program (minune)? Foarte simplu! Este, de fapt, un voice recognition software, un program de recunoastere a vocii. Sunt convins ca, multi dintre voi sunteti familiarizati cu acesti termeni, deoarece si Windows-ul are un asemenea program. Inainte de a ma lua cu vorba va voi spune numele acestuia, pentru ca mai tarziu (sigur) uit: Dragon Naturally Speaking. E simplu de instalat si de folosit. Are implementate 5 limbi: engleza, germana, franceza, spaniola si italiana…din pacate, nu si limba romana. Scriu in felul urmator. Pe messenger scriu in engleza. De fapt, nu scriu, ci vorbesc (in engleza), iar programelul scrie ce-i dictez eu (tot in engleza). Cand vine vorba de articole sau orice alt fel de text care trebuie scris in romana…lucrurile se complica. Folosesc acelasi program, numai ca scriu ABSOLUT totul pe LITERE. Exemplu: A n a a r e m e r e. Si sa nu credeti ca este usor, pentru ca pronuntia literelor trebuie sa fie tot in engleza. Si casa va faceti o idee…imi ia cam 6-7 ore sa scriu si sa pun un articol pe site. Asa ca va rog sa aveti “putina” rabdare cu mine. Daca vreti sa aflati mai multe despre Dragon naturally speaking intrati pe site-ul producatorului.

Despre Pretmic.com

Cateva lucruri despre site…Este un site de afilieri. Pe scurt…eu vand (in momentul de fata) produsele firmei eMAG. Pe viitor, ma voi “extinde”. Pentru fiecare produs vandut, primesc comision din valoarea produsului. Nu e mult…dar e ceva. Tin sa mai precizez un lucru. Chiar daca sunt afiliat eMAG sau oricarui alt magazin, cei care cumpara de pe acest site nu vor beneficia de preturi preferentiale. Nu am nici un control asupra preturilor. Daca vreti sa cumparati un produs de la eMAG si nu il gasiti pe acest site, intrati intr-un articol, dati click pe link-ul cu pretul produsului si cumparati ce doriti. Pe scurt…eu voi primi comision pentru ORICE produs cumparat prin intermediul site-ul meu. http://pretmic.com/